Znaleziono 1 pozycji/ę"forum brandingu"
Wyników 1 - 1 z 1
Rewolucyjne postawienie na sprzedaż online, likwidacja lokalnych magazynów i przekształcenie oddziałów w biura handlowe oznaczało, że nie ma już odwrotu, jednakże znacznie wzmocniło markę TIM. Prezes Zarządu TIM SA Krzysztof Folta opowiadał o tym podczas Forum Brandingu, które odbyło się 30 czerwca na Stadionie Narodowym. Wśród prelegentów znaleźli się także przedstawiciele m.in. Coca-Coli, Procter & Gamble, Getin Noble Banku, Kompanii Piwowarskiej czy PZU.
Forum Brandingu i towarzyszący mu Dzień Marki w Polsce powstały przy okazji 25-lecia komunikacji marketingowej w Polsce, a tym samym także samego brandingu. Głównym organizatorem wydarzenia był Ośrodek Dialogu i Analiz THINKTANK. Podczas ośmiu godzin prelekcji, warsztatów i dyskusji prezentowano drogi, jakimi przez ćwierć wieku ewoluowały polskie marki, a także sposoby, w jaki sposób na polskim rynku zadomowiły się międzynarodowe brandy. Rozważano także trendy, jakie zdeterminują budowanie silnych marek w przyszłości.