BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ – cz . 6

nr katalogowy: 154652

Akcja „Bezpieczna elektryczność” to kampania skierowana do wszystkich Polaków, która ma na celu szerzenie świadomości w zakresie bezpiecznych instalacji elektrycznych. Aby poznać możliwie najpełniejszy głos całej branży, firma TIM SA przeprowadziła pierwsze tak szerokie i pogłębione ogólnopolskie badanie dotyczące bezpieczeństwa instalacji. Każdej z grup mających kontakt z instalacjami – producentom, instalatorom i konsumentom – zadano inne pytania. Były one dostosowane do wiedzy, potrzeb i odczuć respondentów oraz umożliwiły prezentację perspektywy danego segmentu rynku. Pozwoliły też wyciągnąć ogólne wnioski w ramach tych samych zagadnień tematycznych. Badanie powstało na potrzeby kampanii społecznej „Bezpieczna elektryczność”. Miało ono na celu uzyskanie wszechstronnego spojrzenia na: poziom wiedzy, oczekiwania i wyobrażenia związane z bezpieczeństwem elektrycznym w Polsce. Przeprowadziliśmy analizę konsumencką na reprezentatywnej grupie Polaków, a także ankiety wśród instalatorów i producentów, które pozwoliły nam lepiej zrozumieć poziom świadomości społecznej o zagrożeniach elektrotechnicznych oraz wyzwania, z jakimi zmagają się fachowcy.  Żeby sprawdzić, jak wygląda rynek szeroko pojętej elektrotechniki w trzecim dziesięcioleciu XXI w., przepytano 1000 konsumentów i zebrano ankiety od ponad 450 wykonawców pracujących w branży oraz 130 […]