Bezpieczna elektryczność – cz . 4

okablowanie-domu

nr katalogowy: 153814

Akcja „Bezpieczna elektryczność” to kampania skierowana do wszystkich Polaków, która ma na celu szerzenie świadomości w zakresie bezpiecznych instalacji elektrycznych. Aby poznać możliwie najpełniejszy głos całej branży, firma TIM SA przeprowadziła pierwsze tak szerokie i pogłębione ogólnopolskie badanie dotyczące bezpieczeństwa instalacji. Każdej z grup mających kontakt z instalacjami – producentom, instalatorom i konsumentom – zadano inne pytania. Były one dostosowane do wiedzy, potrzeb i odczuć respondentów oraz umożliwiły prezentację perspektywy danego segmentu rynku. Pozwoliły też wyciągnąć ogólne wnioski w ramach tych samych zagadnień tematycznych. Badanie powstało na potrzeby kampanii społecznej „Bezpieczna elektryczność”. Miało ono na celu uzyskanie wszechstronnego spojrzenia na poziom wiedzy, oczekiwania i wyobrażenia związane z bezpieczeństwem elektrycznym w Polsce. Przeprowadziliśmy analizę konsumencką na reprezentatywnej grupie Polaków, a także ankiety wśród instalatorów i producentów, które pozwoliły nam lepiej zrozumieć poziom świadomości społecznej o zagrożeniach elektrotechnicznych oraz wyzwania, z jakimi zmagają się fachowcy. * TIM SA jest liderem polskiego e-commerce w sektorze B2B i oferuje na TIM.pl najszerszy w kraju asortyment elektrotechniczny. Spółka istnieje od 1987 r., a jej centrala znajduje się we Wrocławiu. ** Strona internetowa laczynasnapiecie.pl (ŁNN) to stworzona przez TIM SA platforma wymiany wiedzy dla elektroinstalatorów, producentów oraz inwestorów. Instalatorzy mogą za jej pośrednictwem zadawać pytania przedstawicielom największych marek elektrotechnicznych na świecie, takich […]