Luty zdominowały dwa ważne wydarzenia dla branży elektroinstalacyjnej i OZE – 31. Targi ŚWIATŁO, 21. Targi ELEKTROTECHNIKA oraz 26. Targi ENEX. Targi ŚWIATŁO i ELEKTROTECHNIKA to ważna platforma kontaktów B2B w Polsce. W tym roku zaprezentowały się na nich 263 firmy. Swoje produkty i rozwiązania zaprezentowali wystawcy z: Bułgarii, Chin, Czech, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Litwy, Łotwy, Polski, Rumunii, Ukrainy oraz Włoch. Z kolei od ponad 25 lat kieleckie Targi ENEX przyciągają firmy mocno stawiające na rozwój branży energetycznej.
Więcej…Jedyny polski producent elektronarzędzi ZEM-EN CELMA odświeża swój wizerunek. W ramach trwającego rebrandingu zostało zmienione logo firmy, opakowania produktów oraz materiały reklamowe. Jest to jeden z elementów nowej strategii rozwoju spółki.
CELMA od ponad 50 lat dostarcza niezawodne narzędzia dla profesjonalistów jako jedyny polski producent. Już od dłuższego czasu spółka stale wprowadza nowe produkty do swojej oferty, dba o jakość, rozszerza sieć serwisów pogwarancyjnych oraz podejmuje inne działania, które mają na celu pozyskiwanie nowych i satysfakcję dotychczasowych klientów.
W dniach 7-8 listopada 2012 r. w Westin Hotel w Warszawie odbędzie się konferencja EuroPower, która od 15 lat wpisała się w kalendarz kluczowych spotkań w Polsce. Jest ona tradycyjnym miejscem wymiany wiedzy i doświadczeń ekspertów polskiego oraz europejskiego sektora energetycznego, przedstawicieli administracji publicznej, regulatora oraz najważniejszych organizacji z sektora. Udział w wydarzeniu wezmą reprezentanci rynku energetycznego, prezentujący najnowsze rozwiązania i trendy panujące w Polsce i Europie.
fot. EI |
W Warszawie 17 i 18 października odbyły się targi RENEXPO® Poland 2012. To była już druga edycja międzynarodowej imprezy, poświęconej energetyce ze źródeł odnawialnych i efektywności energetycznej. W targach i imprezach towarzyszących uczestniczyło około 3600 osób oraz 95 wystawców.
Zainteresowanie polskim rynkiem OZE jest ogromne, a prace nad nową ustawą dobiegają końca, co także podkreślił minister Mieczysław Kasprzak w przemówieniu w trakcie otwarcia targów.
Podczas targów RENEXPO odbyła się konferencja nt. rozwoju fotowoltaiki w Polsce. Prezentujemy foto- i wideorelację z tego wydarzenia. W lutym 2013 r. także my zorganizujemy konferencję na ten temat. Więcej szczegółów wkrótce.
Rozpoczęły się 2-gie Międzynarodowe Targi Energii Odnawialnej i Efektywności Energetycznej RENEXPO 2012. Zapraszamy do obejrzenia foto- i wideorelacji z tego wydarzenia.
VI Forum Gospodarcze „Energia i Środowisko” odbędzie się 25 października 2012 r. w Warszawie w ramach Programu Promocji Rozwoju Przedsiębiorczości (PPRP). Forum jest wydarzeniem cyklicznym skierowanym do przedsiębiorców, jednostek samorządu terytorialnego i organizacji działających na rzecz biznesu. Jego głównym celem jest przekazywanie wiedzy merytorycznej oraz umożliwienie tworzenia trwałych relacji biznesowych. Tematyka VI Forum Gospodarczego jest bezpośrednio związana z kwestiami ochrony środowiska, energii konwencjonalnej i niekonwencjonalnej oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu. Sesje panelowe zostały zaplanowane dla grup zainteresowanych konkretnym tematem i umożliwiają wyminę poglądów i doświadczeń.
Urszula Fijałkowska od września br. pełni funkcję dyrektora sprzedaży dla sektora Home & Business Networks w polskim oddziale SCHNEIDER ELECTRIC. Zastąpiła na tym stanowisku Dariusza Koseskiego, obecnego wiceprezesa spółki.
Od listopada 2001 r. do lipca 2012 r. związana była z firmą ACCO Polska Sp. z o.o., gdzie kolejno obejmowała stanowiska: Key Account Managera, National Key Managera, Account Managera Kensington, Sales Managera Kensington Poland. Przez ostatnie dwa i pół roku pełniła funkcję Sales Managera Eastern Europe Computer Channel.
Podczas współpracy z firmą ACCO Polska jej głównym zadaniem był rozwój marki Kensington w Polsce i regionie. Współpracowała z największymi dystrybutorami IT.
Ukończyła podyplomowe studia Master of Business Administration (MBA) w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Do jej zadań w SCHNEIDER ELECTRIC należeć będzie m.in. współpraca z dystrybucją IT oraz rozwój sieci partnerskiej. Będzie także odpowiedzialna za walkę z szarym kanałem, który staje się coraz większym problemem dotyczącym branży IT nie tylko na polskim rynku, ale również w całej Europie.