Od redakcji 5/2018

Ei5 I oklW dniu 8 kwietnia 2008 r. miała miejsce jedna z największych w naszym kraju awarii energetycznych. W wyniku silnych wiatrów i opadów śniegu uszkodzone zostały linie elektroenergetyczne zasilające aglomerację szczecińską, wskutek czego ponad 0,5 mln mieszkańców zostało pozbawionych energii elektrycznej.

Więcej…

Kaczmarek Electric – „Z nami warto”

37Mimo stagnacji na rynku, firma Kaczmarek Electric po raz kolejny odnotowała duży wzrost sprzedaży − w pierwszym półroczu bieżącego roku uzyskała wynik o 22% wyższy, niż w analogicznym okresie 2015 r. Sieć hurtowni Kaczmarek Electric rośnie w szybkim tempie. Firma otworzyła w tym roku 14 nowych punktów sprzedaży. Większość z nich stanowią elektromarkety, w których prowadzona jest zarówno sprzedaż detaliczna, jak i hurtowa.

− „Rośnie konkurencja w branży elektrotechnicznej, klienci są coraz bardziej świadomi, mają coraz wyższe oczekiwania, a my chcemy sprostać tym potrzebom. Wprowadziliśmy własną formułę elektromarketów, podnosząc w ten sposób poziom obsługi i komfort klienta. W tradycyjnej hurtowni zazwyczaj nie widzi się towarów, bo dostęp do magazynu jest ograniczony.

38W elektromarkecie cały asortyment mamy na wyciągnięcie ręki, z wyjątkiem oczywiście artykułów wielkogabarytowych i zamówień specjalnych, które dowożone są z magazynu centralnego lub od producenta bezpośrednio do odbiorców. Taka formuła sprzedaży jest atrakcyjna i wygodna zarówno dla detalistów, jak i profesjonalistów, którzy mogą sami wybierać towary „z półki" lub czekając na przygotowanie zamówienia, oglądać i porównywać oferowane artykuły, obejrzeć z bliska produktowe nowości i przy dobrej kawie wymienić opinie z naszymi sprzedawcami i kolegami z branży"– mówi prezes firmy Cezary Kaczmarek.

Od kilku miesięcy firma realizuje projekt pozyskiwania partnerów biznesowych pod hasłem „Z nami warto". Kaczmarek Electric kieruje swoją ofertę współpracy zarówno do osób posiadających doświadczenie w branży, które dopiero myślą o własnym biznesie, jak też do tych, które już prowadzą lokalne hurtownie, ale chcą wejść na wyższy poziom i dalej rozwijać się u boku silnego partnera.
− „Wcześniej przez sześć lat prowadziłem własny biznes i nie ukrywam, że miałem obawy, czy odnajdę się w takiej organizacji jako ajent. Z drugiej strony wiedziałem już, że małej firmie trudno konkurować na rynku, a praca z dużym partnerem, ze znaną renomowaną firmą, otwiera zupełnie nowe możliwości" – mówi Michał Jarzębski, agent szczecińskiego oddziału Kaczmarek Electric.
− „Najważniejsze były dla mnie: nieograniczony dostęp do produktów i towarów w konkurencyjnych cenach oraz przejrzyste warunki współpracy. To mnie przekonało, a także rozpoznawalność marki i renoma spółki. Jako właściciel małej firmy nie mogłem marzyć o dostępie do takich warunków handlowych, jakie mam tutaj" – dodaje Michał Jarzębski.

 

(...)

KE

Pełna wersja artykułu w EI 6/2016 do zakupu na portalu www.e-czasopismo.pl oraz www.magazyn-online.com

Wyszukiwarka

like Newsletter!

like Nowości!

quote Na skróty

like Najczęściej czytane!

like Polecamy!

Znajdź nas na facebooku!

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem