Od redakcji 4/2018

Ei4 I oklSzanowni Państwo,

zachęcam do sięgnięcia po 4 zeszyt „Elektroinstalatora”. Przygotowaliśmy w nim wiele ciekawych informacji.

Najtańszym sposobem przesyłu energii elektrycznej jest budowa napowietrznych linii przesyłowych z wykorzystaniem przewodów roboczych gołych (nieizolowanych).

Więcej…

Nowa odsłona elektronarzędzi GRAPHITE

20131128GRAPHITE160Po 11 latach obecności na rynku marka elektronarzędzi GRAPHITE przechodzi rebranding. Marka, należąca do Grupy Topex, w nowej odsłonie robi mocny krok w stronę użytkowników profesjonalnych.

GRAPHITE to marka elektronarzędzi i uzupełniających je akcesoriów. Wielostopniowy system kontroli jakości oraz rozwój oferty produktowej w czasie ostatnich lat zapewnił znaczący wzrost niezawodności dostarczanych przez GRAPHITE rozwiązań. Potwierdzeniem są m.in. 2 lata pełnej gwarancji, która udzielana jest zarówno majsterkowiczom, jak i profesjonalistom. Stała dostępność części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych – w tym do urządzeń wycofanych z oferty – to atuty cenione przez konsumentów. W efekcie elektronarzędzia GRAPHITE budzą zaufanie solidnością wykonania i są polecane przez sprzedawców i zadowolonych użytkowników, którzy po nie sięgnęli.

Celem rebrandingu była modyfikacja podstawowych elementów systemu identyfikacji m.in.: logotypu, kolorów marki, opakowań, materiałów reklamowych i informacyjnych, strony internetowej, regałów produktowych, tak aby wzmocnić markę.

„Wzrost jakości produktów GRAPHITE pociągnął za sobą konieczność wprowadzenia kompleksowych zmian w naszej marce. Nowy system identyfikacji podkreśla efekty wieloletniej pracy nad jakością i przybliża ją do klienta, którym coraz częściej jest profesjonalista" – tłumaczy Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex.

 

20131128GRAPHITE540

Rebranding marki GRAPHITE to kolejny duży projekt realizowany w ostatnich latach przez Grupę Topex – największą polską firmę w branży narzędziowej i lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. – „Od lat pracujemy nad jakością oferowanych rozwiązań i popularyzacją naszych silnych marek narzędziowych. Wprowadzane zmiany są naturalną konsekwencją realizowanej przez nas strategii" – dodaje Daniel Szafulera, odpowiadający za nadzór i realizację procesu rebrandingu.

Proces rebrandingu marki GRAPHITE jest efektem współpracy działu marketingu Grupy Topex z agencją Dragon Rouge. Więcej informacji na graphite.pl.

(TOPEX)

Wyszukiwarka

like Newsletter!

like Nowości!

quote Na skróty

like Najczęściej czytane!

like Polecamy!

Znajdź nas na facebooku!

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem