Od redakcji 5/2018

Ei5 I oklW dniu 8 kwietnia 2008 r. miała miejsce jedna z największych w naszym kraju awarii energetycznych. W wyniku silnych wiatrów i opadów śniegu uszkodzone zostały linie elektroenergetyczne zasilające aglomerację szczecińską, wskutek czego ponad 0,5 mln mieszkańców zostało pozbawionych energii elektrycznej.

Więcej…

Nowa odsłona elektronarzędzi GRAPHITE

20131128GRAPHITE160Po 11 latach obecności na rynku marka elektronarzędzi GRAPHITE przechodzi rebranding. Marka, należąca do Grupy Topex, w nowej odsłonie robi mocny krok w stronę użytkowników profesjonalnych.

GRAPHITE to marka elektronarzędzi i uzupełniających je akcesoriów. Wielostopniowy system kontroli jakości oraz rozwój oferty produktowej w czasie ostatnich lat zapewnił znaczący wzrost niezawodności dostarczanych przez GRAPHITE rozwiązań. Potwierdzeniem są m.in. 2 lata pełnej gwarancji, która udzielana jest zarówno majsterkowiczom, jak i profesjonalistom. Stała dostępność części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych – w tym do urządzeń wycofanych z oferty – to atuty cenione przez konsumentów. W efekcie elektronarzędzia GRAPHITE budzą zaufanie solidnością wykonania i są polecane przez sprzedawców i zadowolonych użytkowników, którzy po nie sięgnęli.

Celem rebrandingu była modyfikacja podstawowych elementów systemu identyfikacji m.in.: logotypu, kolorów marki, opakowań, materiałów reklamowych i informacyjnych, strony internetowej, regałów produktowych, tak aby wzmocnić markę.

„Wzrost jakości produktów GRAPHITE pociągnął za sobą konieczność wprowadzenia kompleksowych zmian w naszej marce. Nowy system identyfikacji podkreśla efekty wieloletniej pracy nad jakością i przybliża ją do klienta, którym coraz częściej jest profesjonalista" – tłumaczy Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex.

 

20131128GRAPHITE540

Rebranding marki GRAPHITE to kolejny duży projekt realizowany w ostatnich latach przez Grupę Topex – największą polską firmę w branży narzędziowej i lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. – „Od lat pracujemy nad jakością oferowanych rozwiązań i popularyzacją naszych silnych marek narzędziowych. Wprowadzane zmiany są naturalną konsekwencją realizowanej przez nas strategii" – dodaje Daniel Szafulera, odpowiadający za nadzór i realizację procesu rebrandingu.

Proces rebrandingu marki GRAPHITE jest efektem współpracy działu marketingu Grupy Topex z agencją Dragon Rouge. Więcej informacji na graphite.pl.

(TOPEX)

Wyszukiwarka

like Newsletter!

like Nowości!

quote Na skróty

like Najczęściej czytane!

like Polecamy!

Znajdź nas na facebooku!

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem