Philips Lighting Poland rozpoczyna komunikację w mediach społecznościowych, dotyczącą oświetlenia polskich ulic i dróg. Jej celem jest wywołanie publicznej dyskusji na temat poprawy bezpieczeństwa, ochrony środowiska oraz generowania oszczędności, dzięki zastosowaniu technologii LED w oświetleniu ulicznym.
W tym roku w wielu miastach wyłączano oświetlenie uliczne i drogowe w godzinach nocnych, aby ograniczyć koszty energii. Spowodowało to spadek poczucia bezpieczeństwa mieszkańców miast w całym kraju, którzy protestowali między innymi w mediach społecznościowych.
– „Problem oświetlenia ulicznego dotyczy nas wszystkich, dlatego chcemy wywołać szeroką dyskusję na ten temat. W Polsce jeszcze mało kto ma świadomość, że istnieją nowoczesne, energooszczędne rozwiązania oświetleniowe przyjazne zarówno dla pieszych, kierowców, środowiska naturalnego, jak i budżetów samorządowych" – powiedział Bartosz Radkowiak, ekspert ds. oświetlenia Philips Lighting Poland SA.
Na portalu Google+ powstał pierwszy polski profil przeznaczony do komunikacji z pasjonatami oświetlenia i profesjonalistami. Philips Lighting Poland publikuje tu informacje dotyczące zastosowań technologii LED oraz przykłady dotychczasowych modernizacji oświetlenia w Polsce i na świecie. Subskrybenci mogą komentować posty, zadawać pytania i brać czynny udział w dyskusji.
Z kolei użytkownicy portalu Facebook mogą wziąć udział w wydarzeniu „Lepsze światło na polskich ulicach – rewolucja 100% LED", aby wyrazić swoje poparcie dla idei zastępowania przestarzałych opraw sodowych nowoczesnymi i energooszczędnymi lampami LED.
(PHILIPS)